El Modus operandi dels gastrosaraus.

Modus operandi

La nostra essència.

Volem contribuir a fomentar el patrimoni gastronòmic d’una forma original, honesta & autèntica a través de totes les nostres activitats.

El projecte neix arran de les inquietuds de la Gemma i del seu projecte inicial Red Flavors. Organitzar aquests tipus d’esdeveniments permetien posar en valor i augmentar l’autoestima d’un territori mitjançant el talent de petits artesans agroalimentaris & artistes locals en ubicacions peculiars.

Els artesans locals es poden donar a conèixer. Es dinamitza el patrimoni local, cultural i gastronòmic d’un poble, vila o regió a través de propostes atractives, diferents i innovadores.

Un Hanami (floració dels cirerers) a la catalana? No et cal anar al Japó per gaudir d’un espectacle efímer sense precedents! Un vermut entre cirerers florits és pura fantasia!

Coneixem de primera mà les necessitats i el potencial del sector gràcies a tots els anys d’experiència de l’equip organitzant diferents tipus d’esdeveniments gastronòmics.

Més de 20 gastrosaraus, de totes les dimensions, a les nostres espatlles avalen la nostra trajectòria.

Tot i que la pandèmia ens va frenar, només va ser per agafar revolada. 
I noves idees!

Alguns ajuntaments, consells comarcals i empreses privades ja han comptat amb nosaltres per muntar un #gastrojaleo dels nostres. Els Ajuntaments de Penelles i Vilanova de Bellpuig, Consell Comarcal de les Garrigues i de l’Urgell, Prunus, Raig d’Arbeca així com diferents restaurants com La Lola más Sabores de Lleida o el restaurant el Drac dels Omellons, per exemple.

Però, que què és el que oferim exactament?

Com treballem? | Modus operandi:

Com en qualsevol àmbit de la vida, seguir un mètode de treball et permet estructurar i organitzar la manera de treballar per ser el més eficient possible.

Vet aquí lo secret perquè tots els #gastrosaraus siguin tot un èxit: Gastrosaraus Mix.

Totes les fases d’actuació són importants i no ens en saltem cap.

  1. Una bona organització és clau per poder plantejar qualsevol esdeveniment o activitat. Tothom té clar quines tasques ha de dur a terme, es defineix bé el concepte per desenvolupar l’esdeveniment, els timings, el pressupost… I a treballar!
  2.  La coordinació en aquest tipus d’esdeveniments és important per no tornar-te leret o lereta. S’han de tenir controlats molts factors com ara proveïdors, equip assistents i contratemps d’última hora.
  3. No serveix de res organitzar el GRAN esdeveniment de l’any si qui ha d’assistir-hi no ho sap (o no percep que aquell esdeveniment s’ha pensat especialment per ell o ella). Per això és crucial tenir molta cura a l’hora de planificar l’estratègia de comunicació d’aquests esdeveniments.
  4. Arriba el dia G. Un cop està tot organitzat, coordinat i comunicat falta dur-ho a terme per culminar amb èxit. L’execució del gastrosarau amb una bona planificació prèvia és clau perquè tot surti rodat!

Però… Què és el veritablement important en un #gastrosarau.

Els participants

Ells són els veritables protagonistes dels esdeveniments. Amb el seu talent, dedicació i passió per la seva feina delecten als assistents amb els seus productes. L’entusiasme & la vocació mouen el món!

El lloc

La ubicació on es celebren aquests tipus d’esdeveniments ha de ser singular i sorprenent.

No tot s’hi val!

El propòsit

El que ens mou a l’hora de vestir el gastrosarau per estar a l’altura de les expectatives dels assistents. És la clau per crear esdeveniments diferents i personalitzats per captar bona afluència de gent.

Els assistents

Sense ells els gastrosaraus no tindrien sentit. Els gastrosaraus són un bon punt de trobada de gent amb gana i ganes de conèixer (assistents) amb gent que té ganes de presentar-se (productors, restauradors & artesans).

BY REDPEPPERS.

Red Peppers és una agència de comunicació & marketing especialitzada en els sectors agroalimentari, turístic i gastronòmic.

Creiem que els esdeveniments gastronòmics són una iniciativa molt interessant per donar a conèixer un negoci agroalimentari o de restauració, poder fidelitzar clients o trobar-ne de nous.

Prediquem amb l’exemple.

Tenim molt clar, que un esdeveniment ben organitzat & comunicat és (=) sinònim d’èxit. I és que no ens conformem amb menys!

Per tant, ens plau presentar les instigadores dels #gastrosaraus & els seus sequaços: 

La Gemma.
LA MESTRESSA.
La Júlia.
COORDINADORA D'ESDVENIMENTS
La berta.
COORDINADORA D'ESDEVENIMENTS
La claudia.
CONTENT CREATOR | PHOTO.
Lo pau.
CONTENT CREATOR | VÍDEO.
l'Olga.
COMMUNITY MANAGER.
Ir arriba